Gå til innhold

Altox webasto fjernstyring - hvilket abonnement?


lrsg

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et Telia kontantkort abonnement til bruk i Altox webasto fjernstyringsenheten. Men saldoen tømmes irriterende ofte, uten varsel. Det må da finnes et bedre alternativ. Noen som har tips til et smart og billig abonnement for dette formålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ha ett sim kort som det ikke ringes til. Det kan bli krøll hvis noen ringer til det nummeret. Jag hadde Telenor kontantkort først. Fikk Telenor til å fjerne det nummeret fra sine lister slik at ingen ringer det nummeret. Funka bra. Men jeg gikk over til M2M simkort som er for data. Maskin til maskin. Da er det fast pris pr/mnd + forbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ringe webastoen i gang med et m2m simkort? Med appen kan man jo bytte mellom ulike forbindelser - sms, tlf eller data. Kjekt å ha den muligheten hvis noen andre i familien skal bruke bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Telia kontantkort og fyller svært sjelden. Funker fint det :-)

 

Det jeg har problem med er at jeg stadig får denne feilmeldingen fra "bilen": Error USSD-request: "*100#"

 

Noen som vet hvordan jeg blir kvitt denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Tenker montere altox, sikkert på tide etter å lagt på hylla i 2 år... 

Noen som bruker talkmore sim kort, eventuelt bare data eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har kontantkort fra Talkmore har funket fint. Alle meldingene blir videresendt til min mobil, og Talkmore sender ut varsel når saldo begynner å bli lav. Bruker vel muligens et par hundre kroner i året. Hjelper jo på om du setter på timer på de dagene du drar fast til samme tidspunkt hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installerte dette i høst, fylte på en femtilapp og gikk tom omtrent umiddelbart med kontantkort fra telenor. Men spiller egentlig liten rolle, da det går helt fint og sende sms til et tomt kontantkort:lol:

jeg trenger jo egentlig ikke tilbakemeldingene fra altoxen. Webastoen starter uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...