dolomite Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 ...og DER ble jeg ny eier av -85 modell Heinel. ØverstKommanderende Hjemme (ØKH) og jeg skulle på Landstreff på Evje, men det er jo avlyst.. Uansett, dette er en staslig doning som jeg vil prøve å innrede som 'overnattingsbil' til treff og annet. Jeg gleder meg. Helge 91598276 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AreM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Gratulerer. 85-modell må vel være en av de siste årgangene Heinel bygde om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolomite Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 12 minutter siden, AreM skrev: Gratulerer. 85-modell må vel være en av de siste årgangene Heinel bygde om. Takketakk, men Trykkfeildjevelen har vært ute å gått igjen.. 1975 modell, ikke -85.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AreM Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 He he, sånt skjer. Den nyeste Heinel jeg kan huske var en 1983-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jermundpr Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Den har jeg eid, gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolomite Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 26 minutter siden, jermundpr skrev: Den har jeg eid, gratulerer Takker så meget :-) Har du noe kjekt å fortelle om den? Det meste står vel kanskje i fotum tråden din.. Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jermundpr Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Ble ikke gjort så voldsomt mye i mitt eie. Var neste eier som fikk mye gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Iversen Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Gratulerer Helge! Når blir det mulighet for inspeksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stovika Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) Gratulerer Helge ! Jeg tenkte på Heinel´n når du søkte etter Range Rover. Det var en kompis av meg som kjøpte denne av Jermundpr. Jonnan som han heter har lappet glassfibertaket for 199 hull på en skikkelig måte. Mye skraping av russemaling. 2 fine SU gassere fra SD1, ny styresnekke med normal utveksling ink ny droparmkule. Nye forskjermer og blinklys. Vi skiftet et sete synes jeg å huske. Jeg har rettet, sveiset og lappet på venstre a-stolpe så den ble rett og fin og nå går døra som den skal. Jonnan har slipt og malt dørken. Litt sveising bak må vel til rundt hjulbuer etc. Tror jeg ga med en ekstra dynamo med mindre reimhjul, da den ikke lader på lav tomgang til tider. Fin bil. Lurer på om den kunne ha hatt godt av et ferskt gummioppheng for bakre mellomakslingen. Tror det er deler fra Volvo som ble brukt. Jeg tenkte alltid at luftfjæring fra Disco2 på bakakslingen hadde gjort susen, samt stabstag i og med at den er så høy. Lykke til ! Endret 5. mai 2020 av stovika Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telindnor Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Artig at disse entusiastbilene blir værende i miljøet. Gratulerer med annerledesvogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolomite Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 Takketakker til alle gratulasjoner. Bilen opførte seg eksemplarisk på 40-mils turen hjem og var en fryd å kjøre. Det eneste som var litt uvant i begynnelsen var at girstangen hadde vandring omtrent som på bildet. Alt blir likevel en vane, men den slarkete girstanga gjorde at da jeg var på dårlig traktorvei i reduksjonsgir så hoppet hovedkassen ut av gir. Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Iversen Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Ikke helt unormalt for en LT95 det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrotsnokelaget Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Gratulerer. Hvis du vil vite hva som ble gjort i mitt eie kan du plinge meg på ni atten 66991. Det er ganske mye. Bjørn Ole. Mener jeg satte HD fjærer på den blant annet.Hadde nok satt luftbelger i tillegg bak om jeg hadde beholdt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolomite Skrevet 26. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2020 ..og DER ble den EU godkjent. Null hull EU-mannen var imponert over arbeid som har vært gjort med oppheng, karosseri og bremser. Lakkfinish ble ikke kommentert med annet enn et stort smil Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Iversen Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Gratulerer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telindnor Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Herlig! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolomite Skrevet 30. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2020 Hei alle, Kan noen av dere fortelle meg historien bak motornummeret på Heinelen min..? Eksperter på området sier at originalnummeret er slipt vekk og ‘ett-eller-annet’ er slått inn. Hva var det originale nummeret og fra hvilken bil..? ..og ønske om et vesentilg bedre år enn 2020 til alle Forumister. Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnung Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) 24D kan være begynnelsen på 24DXXXX som var for Discovery EFI ca 1990. Det stemmer også overens med kompresjonen som står over 9,35:1. Om det er PH som står der så kan det være en motor refurbished av Peter Hobson Industries Hobson Industries Ltd Kjøpte selv en overhalt EFI motor derfra en gang i det forrige århundre. Bjørnung Endret 1. januar 2021 av Bjørnung Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolomite Skrevet 1. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2021 Takketakk Bjørnung. Høres fornuftig ut. Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.