Gå til innhold

Discovery 3 felger


Kapteinen

Anbefalte innlegg

Om de passer vet jeg ikke, rent fysisk altså, men hvordan blir kjøreegenskapene med trettiprofil på en bil som ikke er laget for racerhjul?

Tåler bilens understell, altså foringer etc de steinharde hjulene, og vil den spore som fy? 

 

Bare undrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 9.53, Fjell-Løpern skrev:

Skal du ha 22" på en disco 3? Hvorfor?

 

Tja...  De fleste D3'er tilbringer det meste, om ikke hele sitt liv på veier av rimelig god standard - asfalterte sådanne.  Ønsker man da å ha litt mer felg og litt mindre gummi enn andre her inne, ja så må jo det være lov, selv om noen vil mene at dette resulterer i dårligere kjørekomfort og høyere takt på utskifting av chassiskomponenter...  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putta nettopp 21" på min fra en range rover sport. Var i utganspunktet skeptisk og hadde bestemt meg for maks 20. Men den handelen gikk i vasken så da vart det disse. Syns ærlig talt ikkje det er så mykje værre å kjøre med enn 19" eg hadde på i fjor. Dekkene er vel strengt tatt 2% større enn originaldim og så det hjelper jo på da.
Og denne tilbringer mesteparten av tiden sin på asfalt, en og annen grusvei i ny og ne. Mulig eg tar og skor opp dei originale 18" i no A/T dekk om en skulle føle seg eventyrlysten :P


95663804_10163508861485054_5141895569295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...