Gå til innhold

Noen som har peiling på data?


tiopet

Anbefalte innlegg

Måtte formatere verksted laptop med XP her om dagen.

Re installerte hele programmet og alt var nesten fint. Får bare ikke koblet til internett.

Har satt inn trådløs kort og den sier alt ok, skriver jeg for eksempel www.bing.no så kommer bildet og tekst. Kan også søke på land rover og få frem bilder og nettsteder.

MEN skriver jeg www.dell.com så kommer det ikke frem noe (Kan ikke koble til). Samme med windows.com eller andre direkte nettsider.

 

Samme resultater uansett kabel eller trådløs.

 

Må liksom få den på nett igjen så jeg får lastet ned oppdateringer for diagnose apparatene til US Ford og Land Rover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du installert seneste (mulige) versjon av internet explorer? Husker ikke i farta hvilket nummer den har. Virker windows update? Hvis ikke må du få nyeste versjon av windows installer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eventuelt installer alternativ nettleser. Chrome, Opera, Firefox, Edge, eller hva man enn måtte foretrekke.

Nå er både XP og Internet Explorer utdatert, så det er ganske mye som ikke fungerer med noen av delene.

Om mulig så vil det beste være å installere Windows 10, da dette er et operativsystem som faktisk er støttet i disse dager. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det. Jeg får ikke opp sider for å få lastet ned noe.

 

skal ta noen bilder av hva som skjer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...