Gå til innhold

Disco 3/4 avtagbart hengerfeste


Howard

Anbefalte innlegg

Hei, Finnes sikkert tråder om dette fra før, men til de som enda ikke har fått det med seg så vil jeg anbefale alle med «Fastmonterte» avtagbare kroker å kjøpe en låseplate.. Krokene kan falle av!

 

Vedlagt snutt viser kroken min..

 

 

plate kjøpte jeg i Uk https://www.advancedfactors.co.uk/kit434-swan-neck-security-plate-kit-1230032-p.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, YMK skrev:

Er plata di strammet skikkelig til?

Skal vel ikke kunne bevege seg når den er dratt til

 

Korrekt. Kroken skal sitte helt fast når plata er montert rett og skruene strammet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser enkelt å greit ut, skal vel mye til for å montere den feil vei tenker eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo bare på en vei, egentlig. Og draes til så den bøyer seg litt. Hengerfestet sitter dønn fast da. Jeg plukker den av og på sammen med hengerfestet. Tar jo 5 minutter ekstra, men så føler jeg ikke for å kjøre med hengerfestet på når jeg ikke trekker tilhenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemt meg for å få montert slik selv. 

Så ikke så gale ut. 

Skal prøve få maskinert en ute på jobben, man må bare bli kjent med rette mannen først cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...