Gå til innhold

Styring sensor Angle sensor l3 2007


Egand

Anbefalte innlegg

Hei! 
noen som har byttet ratt sensor på en lr d3 2007.. finner alltid en film eller forklaring , på hvordan det gjøres.Det finner jeg ikke på denne feilen.

har vært på landrover verksted, det var de som mente var den som gjorde, at det lyser gult i dashbordet. Bilen slipper seg ned ,og diverse andre ting.

på 4x4 info i displayet, viser den at bilen nesten har fullt ratt utslag, når den egentlig står rett frem

hyggelig hvis noen har noen har tips om bytte av denne.

ser at du også får rep KIT på eBay, til å fikse den den som står på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Som Oggi skriver, så kan denne kalibrere. Min bil har tulla seg med å bremse i svinger av seg sjølv, og etter ei tid har den senka seg ned. Spesial program blir utilgjengelig og tre gule lys i dash. Kalibrert steering angle sensor i kveld, og feilen ser ut til å være vekke. Men har berre kjørt eit par mil, så spretter ikkje noko flaske enda. LR verksted bør kunne gjere dette. Ringen til sensor som skal følge rattstammen har ein tendens til å løsne. Om så er må den festes igjen, og så kalibrere. 

Står ein del om det på engelske forum. 

Lykke til. 

 

Helsing Arild 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk byttet øvre og nedre broer i fjor sommer, og verkstedet tullet med firehjulskontrollen etterpå. Rattet sto også en kvart omdr feil.

På første kjøretur grep antiskrensen inn og nærmest kastet bilen rundt i en sving. Luftfjøring var også tullerusk.

 

Ny firehjulsjustering og kalibrering løste problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...