Gå til innhold

Dynamo feste


Nils

Anbefalte innlegg

Jeg byttet dynamo en del år tilbake, til denne, dog er jeg ikke fornøyd med feste. I dag er det en lang gjengestav som fester den i bunn, med en avstandsstykke. Dette synes jeg ikke holder, da dynamoen er litt lealaus..... og jeg er redd den en dag går i vifta.

 

Er det noen som har lagd en brakett eller lignede til dette formålet? Ser at Craddock har en de selger, men den var dyr. 

 

Forslag? 

 

 

Dynamo.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dynamoens fester ikke samsvarer med orginalfestet til orginal vekselstrømsdynamo er du like langt etter kjøpet.

Siglis er nok billigst.

Mulig jeg har noe orginalt liggende et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lafterolf skrev:

Fikk du ikke dynamo med fester fra meg?

Har du montert det riktig?

Var dessverre ikke meg:mellow:

 

Hadde likestrøm, bygde om til denne. Ikke samme fester...... ser som sagt at det finnes ettermarkets muligheter, om du gidder å se etter Gaute, hadde jeg blitt glad:D

7 timer siden, siglis skrev:

Du kan sitte i motorrommet og holde den mens jeg kjører :-)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nils skrev:

Var dessverre ikke meg:mellow:

 

Hadde likestrøm, bygde om til denne. Ikke samme fester...... ser som sagt at det finnes ettermarkets muligheter, om du gidder å se etter Gaute, hadde jeg blitt glad:D

:lol:

 

Fint om du kunne haste opp et bilde av delen(e) så jeg slipper å rote feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...