Gå til innhold

Pomerania Trophy


Kjellar2

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg snuser litt borti Pomerania Trophy om dagen og håper det er noen her inne som sitter på den del informasjon de ønsker å dele. Hva går dette stevnet utpå? Hva slags biler kan man stille med, og er det fortsatt bra med offroadkjøring i turistklassen. Hva koster påmeldingen? Må man kvalifisere seg gjennom andre stevner eller det åpnet for alle? Takk på forhånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg hadde konkrete planer om å delta nå i høst, men utsetter det til våren 2021 grunnet situasjonen vi er i da jeg ikke gidder å booke dyre fergebilletter som jeg kanskje ikke får brukt.

Jeg har ikke deltatt før, men har gjort noe research. Planen er altså å delta i Turistklassen med en co-pilot, vi er to biler, og kjøre ned og opp med samme biler. Ferge til og fra Sverige.

Jeg har hørt at turistklassen kan være noe kjedelig, men det avhenger nok av hvor mange Special Tasks (ST) og Special Sections (OS) man vil gjennomføre. Man kan maksimalt ha 32'' hjul i turistklassen (gruppe T). Har man større  man stille i de høyere klassene eller i åpen klasse (gruppe L), men der er det en del oppgaver man ikke får delta på og man stiller vel utenfor konkurranse mener jeg å ha lest. Det er kun i klasse/gruppe A og S at det er obligatorisk med vinsj bla.a så jeg antar at det skal være mulig å gjennomføre gruppe T eller L uten å drukne bilinteriøret i gjørme og vann.

Team Bien har gjennomfør Pomerania Trophy flere ganger og er en god ressurs å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...