Gå til innhold

Bilstereo i D2 tyst som i graven.


vanilla_ninja

Anbefalte innlegg

Jeg har en ettermontert Pioneer bilstereo, en sånn med skjerm som foldes ut når jeg skrur den på. I vinter slutta den helt å gi fra seg lyd. Hovedenheten skrur seg på og skjermen kommer opp, den kobler seg til telefonen og den spiller CD-er og greier, men ingen lyd kommer ut av høyttalerne. Et par dager etter at lyden forsvant kom den tilbake midlertidig i noen sekunder, før det atter ble stille.

Jeg har sjekka sikringer til forsterkeren, og alt ser fint ut.

Jeg var inne på tanken om å sjekke jording (E2 på A-stolpen), men siden den har felles jording med en del andre saker og ting, og alt annet fungerer, så jeg ikke det som veldig sannsynlig. Er det en dum tanke?

Er det andre kontakter eller koblinger jeg burde se nærmere på? Kan noen i så fall gi meg en pekepinn på hvor disse kan befinne seg?

Jeg begynner å bli lei av å kjøre rundt uten musikk som kan overdøve alle de andre lydene i bilen, så jeg ville satt stor pris på tips som kunne løse dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...