Gå til innhold

Disco 2


county

Anbefalte innlegg

Ka?! Vil du ha den??? Den kan leveres på døren ja.... Din altså..  dvs, det er en som vil bytte den i en, ha tenke seg til.. en p38!!!!  Ka i huleste skal du med en sliten D2 ?? Motor i defender?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg og kjørte rundt litt rundt med denne.. Den løfter seg plutselig ikke på ræven lenger og var under den  for og av glo.....  Ramme er bare ræven og null luft til belgene bak.. derfor er bilen er holdt av til kommende helg til en som vil ha motor/gear .. holdt av til ha til først kommende helg altså.... 

 

 

 

 

 

 

 

Holdt av til han....  Skulle det være

Holdt av til han... Satans ordliste eller hva det heter...... 

Kunne spart meg for den siste rettelsen seg jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Den har jeg fremdeles.. interiøret er ikke noe og ta vare på for og si det sånn.. om ikke lenge blir motor og gear tatt ut og resten blir slept til høggeren.... Så om noen vil ha bilen hel er det bare og gi en lyd, men fort.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå er bilen plukket for motor/gear.. interiøret er boss, men ha hvis noen vil ha karosseriet med akslinger kan den hentes mot vrakpant.. det må skje før neste uke for da går den til høgger'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...