Gå til innhold

Nanocom Diagnose


Rune80

Anbefalte innlegg

Har en Nanocom diagnose til min D3 som jeg selger.

Den fulgte med bilen, men jeg hadde allerede bestilt noen deler og Iiid Tool fra Øya (Da jeg trodde Iid Tool var et "must", men hadde nok klart meg fint med Nanocom'en og. Men blir litt overkill med to gode diagnoseverktøy;). 

Så denne er til overs. Har testet den i bilen og fungerer som vanlig. (Antar at den ikke  er åpen for andre modeller, men vet ikke..)

Boksen ser helt ut som denne: https://www.nanocom-diagnostics.com/product/ncom40-discovery-3-2005-2009-kit

 

Selges for 3000,- + evt frakt. 

Kan ikke gi garanti på den. Men selvfølgelig tester jeg den før jeg evt sender, og garanterer jo at den virker når den selges og mottas av ny kjøper.

 

Mvh

Rune 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 13.46, Rune80 skrev:

Har en Nanocom diagnose til min D3 som jeg selger.

Den fulgte med bilen, men jeg hadde allerede bestilt noen deler og Iiid Tool fra Øya (Da jeg trodde Iid Tool var et "must", men hadde nok klart meg fint med Nanocom'en og. Men blir litt overkill med to gode diagnoseverktøy;). 

Så denne er til overs. Har testet den i bilen og fungerer som vanlig. (Antar at den ikke  er åpen for andre modeller, men vet ikke..)

Boksen ser helt ut som denne: https://www.nanocom-diagnostics.com/product/ncom40-discovery-3-2005-2009-kit

 

Selges for 3000,- + evt frakt. 

Kan ikke gi garanti på den. Men selvfølgelig tester jeg den før jeg evt sender, og garanterer jo at den virker når den selges og mottas av ny kjøper.

 

På 9.4.2020 den 13.46, Rune80 skrev:

Mvh

Rune 

Med oppdaterte bilder av boksen. Skrik ut hvis jeg har feilpriset helt!:) (Og legger den ut på Finn.no etterhvert om ingen her inne har behov:) 

 

15867765025655836693966683755714.jpg

15867765363995717774439678233663.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...