Gå til innhold

Hovedstrømbryter Ex-mil


siglis

Anbefalte innlegg

Hei;

 

Er det noen her som har montert hovedstrømbryter og kan ta bilde av hvor de har satt den? Har en liten strømtyv ett eller annet sted, og innen jeg finner den tenkte jeg å montere bryter. Kjøpte en på Biltema i går. Ble den største av de to typene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå fant jeg ut at de aluskinnene som sitter mellom cocpit og rommet bak kunne brukes til noe fornuftig, så mekka til en brakett jeg skal skru fast i dørken bak batterikassa. Kjøpte ledninger fra BT som jeg kobler på den korte stubben som går mellom batteriene og bryter strømmen der. Den dingsen bak vet jeg ikke hva gjør, men sikkert noe fornuftig :-)

Hovedstrømbryter.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
  • 4 uker senere...
På 30.4.2020 den 18.41, siglis skrev:

 Den dingsen bak vet jeg ikke hva gjør, men sikkert noe fornuftig :-)

 

 

Vet du nå hva den er til? Du har tydeligvis noe som går på 12V i bilen, det er en 24-12V omformer. (Med fæle koblinger) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2021 den 13.00, @le skrev:

 

Vet du nå hva den er til? Du har tydeligvis noe som går på 12V i bilen, det er en 24-12V omformer. (Med fæle koblinger) :lol:

Bilen solgt. Men tror det bla var satt på 12V coil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...