Gå til innhold

Skiltholder 34x21cm for skiltet bak


Jason

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Jason skrev:

Hei, er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i skiltholder for 34x21cm skiltet vi har bak på bilene våre?

Helst i Stavanger området, ev en netthandel som kan sende til Stavanger.

 

Ikke bare helt enkelt...  Har googla i øst og i vest, men finner ingen slike "klipsrammer" som finnes til de avlange skiltene...  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Discokongen skrev:

 

Dette er ikke noen klipsramme, skiltet må skrues fast etter vanlig trøndermetode :D med to skruer.  Har en sånn på D4'en - står Nardo Bil på den... Har også prøvd noe monteringslimgreier jeg fikk hos en biloppretter, det holdt ikke lenge.  Skiltet ramla av i  svensk lappland, i nærheten av Jukkasjärvi eller deromkring og er ikke sett siden...  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for innspill. 

 

Årsaken til spørsmålet er at jeg hadde planer om å hente ut Defenderen fra vinterdvale nå i påsken.

Men skiltene mine er innlevert til den lokale trafikkstasjonen for å spare forsikring og trafikkavgift under lagring.

Og pga denne korona situasjonen, er det som kjent ikke mulig å hente ut de gamle skiltene for øyeblikket.

 

Jeg vurderte dermed om jeg skulle bestille nye skilter.

Da kunne det vært kjekt og montert disse i skiltrammer for lettere montering/demontering senere.

Samt at jeg slapp å lage skruehull i disse som må samsvare med hullene i bilen.

 

Men nå endte jeg opp med å lagre bilen til ovner påske uansett, så da er det ikke så viktig lenger :)

 

Kan fremdeles være aktuelt til senere i år, så fint om noen gir lyd om det skulle dukke opp en plass det går an å bestille ramme bak.

 

God Påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Til info:

 

Bestilling av skiltholder til såkalte "Land Rover skilt" (21x34 cm) kan bestilles hos Tele Trading AS på Notodden.

De produserer vanligvis større kvantum til bilforhandlere, men salgssjef Morten Kaarstein er såpass hyggelig at han er villig til å selge stykkevis. Han kan kan kontaktes på mk@tele-trading.no eller 95 98 74 59.


NB: Man må likevel skru skiltet til både skiltholder og bil ettersom "lock-in" løsningen ikke er tilgjengelig på slike skilterholdere. Men en skiltholder av plastikk inntil karosseriet er bedre enn rent metall.

 

Jeg har selv vært på utkikk etter slike skiltholdere, men det er vanskelig å få tak i med mindre man vil kjøpe i store kvantum. Selv ikke Motorpool på Billingstad hadde slikt liggende, men de kunne tipse meg om Tele-Trading. Salgssjefen Morten er meget hyggelig, og mine skilter blir trykket og sendt i dag (samme dag som bestilt). Og ja - TRYKKET. Er man like forfengelig som undertegnede, så kan man ha en personlig tilpasset tekst på bunnen.

 

Dessverre vanker det ingen reklameinntekter på meg, men forhåpentligvis er dette noe flere kan få glede av.

 

/Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...