Gå til innhold

D2 xyz


fjellfant

Anbefalte innlegg

Etter litt disco modus i form av M&S varsellys tok jeg av xyz-bryteren i dag og vasket litt i håp om bedre tider. Jeg har vært inni den før så derfor var lokket skrudd, og ikke poppet. Og av latskap tok jeg selvsagt ikke bilde før jeg åpnet boksen (jeg gir meg selv et realt dusteklaps i bakhodet!). Jeg finner heller ikke den oppskriften jeg brukte sist. Er det noen som husker hvor de to skruene på lokket som ikke måtte være for lange var plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av det, fant også ut av at det ikke var det som var feilen denne gangen. MEN jeg sjekket etter olje i den røde kontakten mot hjernen. Og jeg fant olje. Jeg har aldri vært så glad for å finne olje på avveie som denne gangen. Bare tanken på at en ledning ligger å gnisser mot jord får meg til å grøsse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, fjellfant skrev:

Fant ut av det, fant også ut av at det ikke var det som var feilen denne gangen. MEN jeg sjekket etter olje i den røde kontakten mot hjernen. Og jeg fant olje. Jeg har aldri vært så glad for å finne olje på avveie som denne gangen. Bare tanken på at en ledning ligger å gnisser mot jord får meg til å grøsse!

:D Bra du fant ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...