Gå til innhold

suspension fault discovery 3


Anbefalte innlegg

Google feil koden 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invalid data kan kanskje komme som resultat av en kaldstart med lav spenning eller noe? Det er jo en del meldinger som oppstår ved lav batterispenning. Prøv å slette kodene og se hva du leser av da. 

 

Den andre har ikke jeg vært borti før, men kan det være tegn på utett ventil som følge av tørkestoff som har spredd seg utover? Ren gjetning fra min side, men hvis det er en ventil som ikke tetter så kan det kanskje være en sammenheng? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville slettet og se om de samme kommer opp.

En på nettet som har hatt samme "C1A36" som var forårsaket av kabelbrudd..https://www.landroverworld.org/threads/suspension-fault-c1a36-01.29216/page-3

Flere som har hatt feilkoden ifm elektrisk feil...

 

Så om den kommer tilbake etter sletting kan det være lurt å gå over kabler og kontakter. Ser det er noen som har hatt trøbbel med kontaktene og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Og takk for at du deler løsningen. 

 

God påske ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...