Ivers Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Vet ikke hva den heter på norsk. Men slangen fra toppen av det lokket på min s3 1976 2.25 diesel var koblet rett inn i toppen på oljebad filteret da jeg overtok bilen. Prøver å Google men finner ikke noe som samsvarer. Er det riktig at den skal gå inn der? Kan noen evt legge inn et bilde av korrekt tilkobling hvis dette ikke stemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) Orginalt går den tilbake i innsugningsmanifolden Endret 27. mars 2020 av Land Rover for alle penga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivers Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 Kan ikke se noen tilkoblingsmulighet der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Blokkert med en rød plugg hos deg. Har manifold liggende med den koblingen. 200+frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Det kan være en grunn til at det er lagt opp slik. Slitt motor med mye oljedamp f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivers Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) Takk for tilbudet LR for alle pengaskal vurdere, hvis det ikke er mulig å nappe ut den pluggen og plugge inn? Motoren før denne ble byttet fordi den var noe feil med eller slitt . Men det var kun selve motoren som ble kjøpt ny fra turner engineering. Alt som skulle kobles på av pumper, dyser, manifold etc var nok fra den gamle. Er det skadelig at det er koblet slik som nå? Endret 27. mars 2020 av Ivers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Det griser til filteret. Oljedampen kommer tilslutt tilbake i motoren uansett om den står på filter eller innsug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Dampen begrenses ganske mye av oljebadet og reduserer røyken ut bak. Ofte så mye at det syntes godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Da ville je tatt det inn i ramma eller i egen beholder hvis det er så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivers Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) 31 minutter siden, gautes skrev: Dampen begrenses ganske mye av oljebadet og reduserer røyken ut bak. Ofte så mye at det syntes godt. Interessant! Så det kan kanskje være noe av årsaken til mye røyk, ref min andre tråd om røyk jeg ikke finner utav, timing osv Løsningen er å koble slangen tilbake der den skal være? Eller i en beholder? Endret 27. mars 2020 av Ivers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 9 minutter siden, Ivers skrev: Interessant! Så det kan kanskje være noe av årsaken til mye røyk, ref min andre tråd om røyk jeg ikke finner utav, timing osv Løsningen er å koble slangen tilbake der den skal være? Eller i en beholder? Har ikke du overhalt motor? Hvis den ånder mye må du ta den i egen beholder. Den bør ikke gjøre det, så je hadde gjort det orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivers Skrevet 27. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2020 Ja stemmer har ikke lagt merke til at det kommer noe ut av det røret nei, så da blir det å fjerne den røde pluggen og koble på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.