Gå til innhold

2 stk Ex mil.


Anbefalte innlegg

Jeg har en ex mil som vurderes solgt

Og har en ex mil som je tidligere har hatt, som je nå ska videreformidle salg på. 

 

Min:Rj 58259. Er alt av bremser byttet, nye rør fra shuttle valve og bakover. Master, alle slaver, bånd og fjører er byttet. Vært av med topp og byttet ventiltetninger, slipte da litt på ventilene. Ny bunnpannepakning. Skytterluke i tak. Gjort mye med den. Eu ok ifjor sommer og blitt brukt lite siden. Blei da banket inn nytt ramme nr og byttet olje. Overhalt framaksel pga stikkaksel brudd når je kjøpte den. Sveiset opp med firkantrør bakrravers, nye utriggere til torpedo, sivil tilhengerkontakt og Nato krok. Sikkert glemt mye, gjort mye med den. Ny klutsj plate. Syntes 45k med militærhengeren må være greit. 

 

Jv 24530 hadde je for noen år siden. Nye Petlas, ny vinsj. Motor har vært relativt i deler og er tørr og fin. Ny simmering bak og pakninger. Ny simmering inngående på girkassa. Ny slavepumpe på girkasse. Har gjort mye med den. Fronten mm var demontert når je kjøpte den. Har vært på EU nå, fikk mangel på hjullager, lysinnstilling og horn. Lys blir tatt når bilen blir levert for ruteskift. Hjullager er tatt. Feilen med horn er bryteren så den venter je på. Høyere prisklasse på denne enn RJ bilen. Safaritak. Mer info på begge bilene på PM. Blir lagt ut på finn når begge er klare. 

 

Står i hjertet av Ådalen begge hvis noen vil ta en tur for prøvekjøring og dekksparking. 

 

IMG_20200327_170141.jpg

IMG_20200327_170147.jpg

IMG_20200327_170225.jpg

IMG_20200327_170251.jpg

IMG_20200327_170310.jpg

IMG_20200327_170607.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjedde med Serie 3 n du hadde tenkt å selge, den med ny motor? Fortsatt til salgs eller tenkt solgt?

 

/Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, KjellB skrev:

hva skjedde med Serie 3 n du hadde tenkt å selge, den med ny motor? Fortsatt til salgs eller tenkt solgt?

 

/Kjell

Sett signaturen? Mangler ikke på Land Rovere hercool 

Har den enda, men ikke fått vært på EU enda, sliter litt med røyk, så må kjøre litt med den så den blir innkjørt før salg. 

Er disse 3 Land Roverne som er tenkt solgt her iår. 

 

Kan ta annen LR/Mercedes i innbytte med mellomlegg fra kjøper, må ha inn no peng og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Land Rover for alle penga skrev:

Sett signaturen? Mangler ikke på Land Rovere hercool 

Har den enda, men ikke fått vært på EU enda, sliter litt med røyk, så må kjøre litt med den så den blir innkjørt før salg. 

Er disse 3 Land Roverne som er tenkt solgt her iår. 

 

Kan ta annen LR/Mercedes i innbytte med mellomlegg fra kjøper, må ha inn no peng og. 

Ok jeg avventer og ser når du legger den ut for salg ;-) Jeg er kun interessert i 88 n :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Land Rover for alle penga skrev:

Sett signaturen? Mangler ikke på Land Rovere hercool 

Har den enda, men ikke fått vært på EU enda, sliter litt med røyk, så må kjøre litt med den så den blir innkjørt før salg. 

Er disse 3 Land Roverne som er tenkt solgt her iår. 

 

Kan ta annen LR/Mercedes i innbytte med mellomlegg fra kjøper, må ha inn no peng og. 

Utslipp på diesel kom ikke før omtrent 1984 tror jeg, litt røyk pleier å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...