Gå til innhold

Koronastengt nettbutikk


Stig

Anbefalte innlegg

Ser nå at Paddock spares har stengt nettbutikken pga koronasituasjonen. 

Lrparts.net oppgir at de har økt trafikk, og holder fortsatt nettbutikken åpen, men kan gå litt tregere.

lrparts.dk har åpen nettbutikk.

Rimmerbros har åpen nettbutikk.

John Craddock har foreløpig åpen nettbutikk.

 

De fleste oppgir at dette kan forandre seg raskt.

 

Andre stengte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

island4x4 er åpen og forholdsvis rask med levering så lenge det er deler de har på lager.  eksterne leverandører var veldig variabelt sa de :)

Delene kom på døren her i løpet av en knapp uke, i første sporingen fra DHL var angitt leveringsdato 8 juni men kom som sagt heldigvis kjappere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. mai 2020 den 17.27, Julius Baardsen skrev:

island4x4 er åpen og forholdsvis rask med levering så lenge det er deler de har på lager.  eksterne leverandører var veldig variabelt sa de :)

Delene kom på døren her i løpet av en knapp uke, i første sporingen fra DHL var angitt leveringsdato 8 juni men kom som sagt heldigvis kjappere

 

De ville ikke sende til Norge når jeg sjekket der i går ?? Måtte få dem fra famous four.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Julius Baardsen skrev:

 

Høres veldig rart ut?  For meg gikk det rett igjennom uten problem.  fikk du melding fra dem eller så du det på siden noe sted?

Står på forsiden deres og fikk melding når jeg la i handlekurv og skulle til frakt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Julius Baardsen skrev:

https://www.island-4x4.co.uk/ ?? snakker vi om samme side?  

Ja, mulig det har kludret seg litt for dem.

Står fortsatt advarsel på forsiden, ser jeg nå.

Får prøve igjen på neste bestilling om noen uker

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skogsvei skrev:

Jeg mener å huske at dersom man tidligere klikket på de blå boksene med teksten COVID-19, fikk man beskjed om at Island 4x4 kun ekspederte ordrer til UK. Denne restriksjonen ser ut til å være fjernet nå.

Dette mener jeg stemmer.

Jeg fikk varer derfra for ca. en uke siden. Det gikk ca. 5 - 7 dager fra jeg la inn bestilling til varene ble sendt derfra, men dette er jo akkurat det de informerer om på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...