Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har da byttet skiver og bremseklosser til park Brems bak.

kjører ut for å teste bilen, får da feilmelding HDC fault, og den slipper seg ned på lav høyde på fjæringen.

har ikke testet parkbremsen ennå. Og ikke kjørt bedding. Den har stått på bukker i garasjen en stund.

Har noen tips på hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du diagnose? Isåfall slett feilkoder og kjør bilen opp og ned litt. 
Hender vel titt og ofte at vel gamle og vel brukte høydesensorer liker seg aller best innenfor det normale spekteret. Oppjekking og bukker er vel litt utenfor det. Jeg har i hvertfall opplevd plingplong etter å ha hatt den på jekk. Alle eventuelle kontakter er selvfølgelig tilbake på plass?Abs og styr man eventuelt har plukket bort.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jorgenht skrev:

Har du diagnose? Isåfall slett feilkoder og kjør bilen opp og ned litt. 
Hender vel titt og ofte at vel gamle og vel brukte høydesensorer liker seg aller best innenfor det normale spekteret. Oppjekking og bukker er vel litt utenfor det. Jeg har i hvertfall opplevd plingplong etter å ha hatt den på jekk. Alle eventuelle kontakter er selvfølgelig tilbake på plass?Abs og styr man eventuelt har plukket bort.. 

Har ikke diagnose. Hjelper det å koble fra batteri? . Eller kanskje bytte høyde sensorer. Får man ikke fjernet feilkoder uten diagnose verktøy.

eller ta den inn på verksted å få sjekket opp i feilkoder er det beste kanskje. Tok ut sikringen til  fl8 til parkering bremsen når jeg gjorde jobben. Men sjekket at den er på plass

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...