Gå til innhold

Luftvarmepumpe problemer.


LandRover

Anbefalte innlegg

 Det er vel kanskje for mye å håpe at noen har akkurat denne varmepumpe men likevel verdt et førsøk.

 

Jeg har byttet ut min gamle varmepumpe med en Mitsubishi Heavy Kazan 35 Extreme. Behov for at den kan blåse rett frem i høyere hastighet er stor og det var derfor grunnen til at jeg valgte akkurat den. Nå viser det seg at hava enn jeg gjør så blåser den i all andre retninger enn rett frem da det sies i bruker manualen at den automatisk blåser i den retning der det er behov for varme.

 

Er det noen som har varmepumpe  som bare gjør fabrikantens valg når det gjelder dette? Eller har jeg kanskje feil at jeg ikke har lest manualen riktig?

 

Problemet er at jeg ikke finner innstilling for manuell kontroll slik at luft skal blåse rett fram.

Sitat:

Sitat

Luft-luftvärmepumpen har en närvarosensor. Med en avancerad IR-skanning av rummet, känner den av var du befinner dig, analyserar temperaturen i rummet samt söker efter temperaturskillnader. Den anpassar sedan driften efter analysen. Detta för ge dig en så jämn och behaglig temperatur som möjligt i ditt hem.

 

Endret av LandRover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...