Gå til innhold

130 på finn


Rekkart

Anbefalte innlegg

Hei. Det ligger en 130 defender på finn til salgs for 269 000.jeg har prøvd å finne ut for mange eiere det har vært på bilen, men har ikke lyktes. Hva sier dere godtfolk hær inne om denne bilen. Er det et godt kjøp? Mvh. Rekkart. 

Btw. Jeg fikk ikke til å linke til bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda enig dær at antallet eiere har lite og si. Men er det veldig mange er det kansje en bil man ikke vill ha lenge. Er dette en bra bil? Utifra bildene og det som står skrevet virker det slik på meg. Men jeg er helt grønn når det gjelder landrover. Prisen virker også grei( på meg). Veit jo at når man kjører Engelsk så må man like å skru,. Så det er ikke no problem. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange defendere, og det er utvilsomt de som har hatt få eiere jeg må ha skrudd mest på. 

Husker en jeg kjøpte, usett selfølgelig, han sa at dette var verdens beste bil, den har aldri hatt friftstans og han har aldri hatt store påkost de 10 årene han har hatt den.. Burde luktet lunta, for på de 10 åra hadde han ikke brukt penger på noen verdens ting. Har aldri sett en så utslitt bil. Ufattelig at den hadde gått kontrollen.

 

Jeg tror du må se på bilene selv, og prøve. Er du fersk opplyser du hvor du skal se på bil og spør om noen her inne kan bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda enig dær at antallet eiere har lite og si. Men er det veldig mange er det kansje en bil man ikke vill ha lenge. Er dette en bra bil? Utifra bildene og det som står skrevet virker det slik på meg. Men jeg er helt grønn når det gjelder landrover. Prisen virker også grei( på meg). Veit jo at når man kjører Engelsk så må man like å skru,. Så det er ikke no problem. :)

 

Komm visst noe to ganger.. Var egentlig bare ute etter deres meninger. Bor langt nord så visst jeg drar ned til Lillehammer, så blir jeg nok nødt til å kjøpe den,for så kjøre den nordover:) 

Uansett. Jeg synes d virker som en grei bil. Nye døre får man kjøpt, men den rusten på venstre a-stolpe:hvis den er ille, kan man skiffte hele stolpen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,men det krever endel sveiseferdigheter + at du sannsynligvis finner mer.

Reis nedover med det i bakhodet at det finnes annen returtransport enn med Lr.

Avtaler du visning i Oslo er det jo greiere forbindelse enn fra Hemsedal.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...