Gå til innhold

Short motor Rover V8


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Jeg har gått på en smell, som noen kanskje har fått med seg, på en 4.2 l jeg har. 

Fikk en 4.2 av et par gode kompiser, men den viser seg å ha sprekk i blokka, men jeg fikk kjørt litt, og kjente at det var greit med mer kubikk og dreiemoment i min Hundreogti.

Så, jeg sitter nå på nett og ser etter fornuftige short motorer. Jeg har mye gode deler på 4.2, så jeg trenger bare en god short blokk.

Jeg lurer derfor på om noen her på forumet har noen gode erfaringer med å kjøpe short motor fra England.

Jeg vil minst ha 4.2, helst 4.6 eller større, men da med den korte veiva, slik at jeg kan sette sammen en motor som ser ut som den originale 3.5 literen, og samt at jeg kan få nyttegjort meg de gode delene jeg har på min syke 4.2

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...