Gå til innhold

Service i nordvest


radovan

Anbefalte innlegg

Tidlegare brukte eg Ålesund Bil til service av Discoen. Men det er mange år sidan og eg veit ikkje om dei har noko med LR å gjere lenger.
Er det ein eller annan stad mellom Sognefjorden, Ottadalen og Romsdal som tek service på LR og som veit kva dei driv med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2020 den 12.53, radovan skrev:

Tidlegare brukte eg Ålesund Bil til service av Discoen. Men det er mange år sidan og eg veit ikkje om dei har noko med LR å gjere lenger.
Er det ein eller annan stad mellom Sognefjorden, Ottadalen og Romsdal som tek service på LR og som veit kva dei driv med?

 

Marius hos Ålesund Bil er han du skal snakke med! Han var lærlingen til Mads da han var hos Ålesund Bil for mange år siden, og jeg har kurset han i nyere tid, så hils fra meg. Han kjører vel også Disco 3 til vanlig og kan tingene sine ;) 

 

Førde diesel-elektro har også gjort mye Land Rover. De har hatt backing over telefon fra Nardo Bil i Trondheim om det har vært spesielle ting.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...