Gå til innhold

Overlanding.nu Expo 2020 27-30.8


iknutis

Anbefalte innlegg

I august 2019 arrangerte overlanding.nu sitt første expo i Stöllet, Värmland.

Jeg var så heldig å få to gutter fra NLRK i hver sin Defender som naboer, og LR var overrepresentert på campen som jeg hør og bør.

I år arrangeres expo igjen, fint om flere av dere har muligheten til å ta turen.

 

https://www.overlanding.nu/overlanding-nu-expo-2019/

 

 

E38D4EBA-DD05-400A-9615-9B4B11D202BF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iknutis , vi (Alexander og æ )  var `heldige` med naboen(e) vi og:D

 

Det var et trivelig treff ,og en flott camping å arrangere slikt på , og planen er lagt for å være med der i år også.

Så får man reklamere det videre ut i LR-menigheta:)

Vi treffes , plutselig !

 

PS! 

Her spiller det `kaine kasserolle`  hva slags kjøretøy man ankommer i , eller hvordan man camper !

Her er det gleden med camping , mat , greenlaining  ,og ikkje minst , det sosiale !!

Og så får man jo snakke utenlandsk , dvs. svensk , dansk , nederlandsk og selvfølgelig , når intet annet er å forstå,  engelsk :lol:

Endret av runekristoffersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, runekristoffersen skrev:

Iknutis , vi (Alexander og æ )  var `heldige` med naboen(e) vi og:D

Hei Rune!

Jeg må innrømme at jeg leste innlegget ditt med din dialekt. :)  Jeg er allerede innbooket, så da sees vi i år også.
Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...