Gå til innhold

EGR Nyere enn 2007


Boxrud

Anbefalte innlegg

Hei folkens.. :)

 

Desverre er jeg ikke på forumet hele tiden... Så får ikke med meg alt som skjer.

 

Men min D3  har nå passert 350,000KM med stor hjelpe fra de forsjellige forum. Dette og UK,,

Den er bare på verksted ved EU ellers blir ting fixet her hjemme,,, med guidance fra forumer.-_-

 

Men nå har jeg begynt å tenke på at før eller siden må jeg ha meg en nyere Discovery.

 

Så her er spørsmålet.... for noen år siden kunne man bare blancke EGR på eldere enn 2007... Er den programm snutten nå løst så vi kan blanke de nyere ,,, ???

 

Håper på svar .. fra en snill ...:rolleyes:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

 

Da ser det ut som det går å få fixet :rolleyes:    Selv om det fra mitt litt overfladiske søk på nett.. ikke ser ut som det er en almindelig aktivitet :unsure:

 

Selv,, hadde jeg jo ikke fått sove om natten,, om jeg kjørte eksos tilbake inn i motor på en så dyr å fin bil..:blink:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...