Gå til innhold

Hva slags felgmuttere trenger jeg her?


thorandre

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt brukte felger til min P38 som skal ha stått på en nyere Discovery (mener jeg). Usikker på hvilken årsmodell de har stått på, annet enn den er nyere enn min P38. Jeg må bruker mellomringer på ca en millimeter, og da sitter de fint.

 

Her er problemet:

Jeg må ha nye muttere også. Men jeg vet ikke hva jeg skal søke på. Få eller ingen nettsteder oppgir målene på disse mutterne så jeg trenger litt hjelp her. Hadde jeg visst hvilke Discovery-modeller som har disse felgene er det enklere søke opp. 

 

Felgene

Felgene er på 19 tommer og ser slik ut:

hjul.jpg

 

muttere-felg.jpg

 

 

Jeg fikk 1 mutter av den lokale dekkforhandleren her (hadde bare én igjen). Men den innerste delen av mutteren ser litt kort her. 

IMG_20200215_182502.jpg

 

Blir dette riktig for eksempel? https://www.amazon.co.uk/Alloy-Wheel-Stainless-Capped-RRD500290/dp/B07JBYZLW6/

Noen som har andre muttere som funker bra? Tenkte å unngå låsemuttere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Runrun skrev:

Hei

Jeg kjøpte fra disse; wrington.co.uk. Tror felgene dine er identiske med de jeg har på vinterhjulene, bilen er 2010 D4

 

Kjører med Wrington selv - disse er konge - ikke noe jallablekk!  B)

Endret av isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...