oggioffshore Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Noen som har vært borti dette før? Klossene er ikke slitt, og kablene er ok. Bytta den fremre, siden den så litt sleten ut, men fortsatt alarm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Kabelbrudd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Usikker på hva den senser. Om kabel er loopet /kortsluttet inntil den treffer bremse skive og blir brutt, eller omvendt.... Får se på det utover dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engebo Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Den senser på åpen krets. Du kan klippe ledningen og surre de to lederne sammen, så slukker lampen. Antar dette er fordi hvis det blir kabelbrudd, så lyser lampen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Får feilsøke litt mere idag. Prøver ny kabel bak også. Funker ikke det, er det vel brudd før en av pluggene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 De sitter tydeligvis I serie m hverandre. Såpass moderne bil, burde kunne skille mellom foran og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Kortsluttet bak , ingen endring, så får dobbelt sjekke den foran. Ting tar jo tid, siden man må av med hjul hver gang.... det var den løfte bukken dah.... Litt copy paste her.... må samle infoen på ett sted . Den sier at det varsles med rød indicator, men min er bare gul, med beskjed om " check brake pads" i info display. Brake Pad Wear z The front left hand inboard brake pad and the rear right hand inboard brake pad are fitted with wear sensors. The pads are wired in series to the instrument cluster which continuously monitors the circuit. When one or both pads wear to their allowed limit (approximately 75% worn) the sensor circuit is broken and is detected by the instrument cluster software. The instrument cluster illuminates the brake warning indicator in a red colour and on high line instrument cluster a message 'CHECK BRAKE PADS' is displayed in the message center. When the pad(s) are replaced, the instrument cluster senses the completed circuit and withdraws the indicator illumination and message display (if applicable) when the ignition is switched on to position II. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorgenht Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Nå har jo du sjekket, men jeg hadde et lite dustete brudd i lederen på ene sensoren. Skjøtet og krympet, men du har vel byttet begge? Kortslutte i kontaktene, se om ledningsnettet fra kontakt og inn lager krøll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Det blir det neste etter tacoen engang ikveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 Viste seg å være en bøyd pinne på nye kabelen, så den ikke fikk kontakt Så enkelt kan det være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engebo Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 9 timer siden, oggioffshore skrev: Viste seg å være en bøyd pinne på nye kabelen, så den ikke fikk kontakt Så enkelt kan det være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.