Gå til innhold

Classic CRS edition v2


Håvard Guttormsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har testmontert fuel slanger.

Høyresiden er nesten ferdig bygget og. Det var mye jobb,deler fra 2 sider,nye kanaler samt at omtrent alt i hjørne bak måtte lages fra scratch samt bunn på A-stolpen. Tok drøyt 6 dager med strev men alt er innafor 1mm fra det den var til og begynne med.

IMG_20200322_144652_2.jpg

IMG_20200322_214526_6.jpg

IMG_20200322_214627_8.jpg

IMG_20200322_214541_9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du har snekke med 3 skruver på topploke jeg har en med 4 skruver mye bedre trenger du den er den din gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe nedre beltefester her.

nå er høyresiden ferdig sveiset og har fått seg et strøk maling.Imorggen blir det litt småpussing på glemte steder og det skal tettes på med karrosserikitt før det sprøytes et strøk til onsdag.

IMG_20200323_180754_1.jpg

IMG_20200323_180742_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Håvard Guttormsen skrev:

Har vært hjemme 1 ukes tid og er permittert i tillegg nå så da får jeg ihvertfall dagene til og gå.


Ser den! 
Bra man har noe å sysle med! 
Hva grunner du med forresten? Noe som er hyllevare? 
har lurt litt på å grunne i epoxygrunning - anbefalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 21.31, Håvard Guttormsen skrev:

Endelig litt morsomt arbeide.. fått på braketter til fuel og bremse rør,bump stops og demper fester.

IMG_20200321_152856_8.jpg

Hvor fikk du tak i de brakettene til fuel? 
 

mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mr. Meli skrev:

Hvor fikk du tak i de brakettene til fuel? 
 

mvh Harald

Jeg har printet de ut. Tegnet de selv.

Da henger framaklsingen løst på og motoren er heist inn igjen for og få litt bedre plass på gulvet. Og så trenger jeg ca akslingtrykk for og justere inn caster vinklene får jeg sveiser inn brakettene for langsgående armer.

Imorgen skal bakaksling henge provisorisk på og. Bare få punktet brakettene på plass slik at jeg kan få sveiset de skikkelig på uten at akselhuset slår seg.

Skal bli moro og ha den så jeg kan dytte på den om ikke annet !

2020-03-28 18.23.15.jpg

2020-03-28 18.23.35.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 19.17, SiggenRRC skrev:

Pen motor å ha i en 2-dørs!

Er den original, eller bygget om med kvassere kam osv? 

Den er helt original,de er vriene på tilsynet. Jeg fikk lov og endre luftfilteret!,men kommer til og bruke det originale der og :-)

Ikke noen bilder idag men har fått inn hjelpemannskaper. Han skal hjelpe meg med ytterpaneler og klargjøre og lakke de. Taket er nesten klart for grunning . Venstre siden er godt igang og jeg har fått skjært ut og gjort klart for ny kanal. Litt rustsveisng i bunnen av A stolpen imorgen og kanalen sveise på plass og jeg får brent av resten av tectylen før grunning strøket kommer på. Er og ferdig med og fjerne tectyl pusse og grunne bakgulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært tectyl på plakaten. Propan og skrape for så og børste.....

Fikk lakket siste strøk på bakgulvet og tunnelen og fikk gjort ferdig avstiverene til gulvet bak og.

Venstre siden er klappet sammen og blir sveist imorgen. Håper og få gitt den første strøk og da.

IMG_20200331_163936_6.jpg

IMG_20200331_163916_9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...