Frode Haaland Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Kollega med FPR-lekkasje på D2a (en bil som forøvrig snart har nådd hele 145.000km...) Jeg har gamle notater med dele# LR016318 og pakning MSX000010 Det er lenge siden jeg mista oversikten, så hva er gjeldende råd: 1) Jeg ser at prisene nå er omtrent halvert på komplett dingz, betyr det at man dropper bytte av trykklokke/pakning (som fremdeles koster 2-3-4 hundrelapper), og heller bytter hele FPRen? 2) Jeg regner med at Britpart fortsatt anses ubrukelig, og følgelig at man går for OEM som et godt alternativ, eller er det ren originalvare med grønn logo som gjelder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Sjekk om det er to eller tre rør/slanger tilkoblet den. Bytter alltid hele skiten selv. Kjøper av EWS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.