Jump to content
LRforum
Frode Haaland

FPR TD5 D2a

Recommended Posts

Kollega med FPR-lekkasje på D2a (en bil som forøvrig snart har nådd hele 145.000km...)

Jeg har gamle notater med dele# LR016318 og pakning MSX000010

 

Det er lenge siden jeg mista oversikten, så hva er gjeldende råd:

1) Jeg ser at prisene nå er omtrent halvert på komplett dingz, betyr det at man dropper bytte av trykklokke/pakning (som fremdeles koster 2-3-4 hundrelapper), og heller bytter hele FPRen?

2) Jeg regner med at Britpart fortsatt anses ubrukelig, og følgelig at man går for OEM som et godt alternativ, eller er det ren originalvare med grønn logo som gjelder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjekk om det er to eller tre rør/slanger tilkoblet den.

Bytter alltid hele skiten selv.

Kjøper av EWS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...