Gå til innhold

FPR TD5 D2a


Frode Haaland

Anbefalte innlegg

Kollega med FPR-lekkasje på D2a (en bil som forøvrig snart har nådd hele 145.000km...)

Jeg har gamle notater med dele# LR016318 og pakning MSX000010

 

Det er lenge siden jeg mista oversikten, så hva er gjeldende råd:

1) Jeg ser at prisene nå er omtrent halvert på komplett dingz, betyr det at man dropper bytte av trykklokke/pakning (som fremdeles koster 2-3-4 hundrelapper), og heller bytter hele FPRen?

2) Jeg regner med at Britpart fortsatt anses ubrukelig, og følgelig at man går for OEM som et godt alternativ, eller er det ren originalvare med grønn logo som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...