Jump to content
LRforum
Littlep

Borrelås til å feste skilt bak

Recommended Posts

Hei, jeg skal få hvite skilter i morgen og ser at skiltet bak er fester med borrelås, er dette vanlig, og hvor skalder jeg ny borrelås til nytt skilt?

6EB2778B-18F2-42B0-91F8-53E5562AF6F8.jpeg

Er hull til skruer bak der, men jeg fikk hvertfall ikke tak i skiltramme til høyt skilt, så brukte noen små firkantede borrelåsplastfester med dobbelsidig teip jeg fikk hos bilxtra til å feste det med, funker godt det:D ps, må ha to pakker, er to par i hver pakke

Bra tips, da tar jeg en tur innom der i morgen, regner med at jeg må ha det på plass før jeg kjører fra trafikkstasjonen. 

22 timer siden, Littlep skrev:

Bra tips, da tar jeg en tur innom der i morgen, regner med at jeg må ha det på plass før jeg kjører fra trafikkstasjonen. 

Tec7 er også brukbart!  B)

Jeg har ellers også brukt dobbeltsidig 3m tape til å feste speil med. Må rense godt før festing 

Biltemas borrelås på rull liker varme dårlig over tid.

3M har en borrelås som heter Dual lock.
Jeg har festet bakskiltet mitt med denne, og det sitter som støpt.
Har fra tidligere festet en lensepumpe til dørken i en båt med samme tapen. Der satt den i flere år, delvis nedsenket i vann, til pumpen måtte byttes.
Tapen er ganske dyr, men forbruket er så lavt at en 2,5m remse varer lenge.
Jeg kjøpte den lokalt hos en billakkforhandler, men ser de har samme typen her https://www.elfadistrelec.no/no/dual-lock-borrelasteip-25mm-5m-svart-3m-sj3540/p/30122209?channel=b2c&price_gs=261.25&source=googleps&ext_cid=shgooaqnono-blcss&kw={keyword}&ext_cid=shgooaqnono-P-CSS-Shopping-NGRAM&gclid=EAIaIQobChMIkKHvsvzL5wIVkemaCh0bkw84EAQYAiABEgKQNvD_BwE

Edited by Albatrost
Feil i link