Gå til innhold

Borrelås til å feste skilt bak


Littlep

Anbefalte innlegg

Er hull til skruer bak der, men jeg fikk hvertfall ikke tak i skiltramme til høyt skilt, så brukte noen små firkantede borrelåsplastfester med dobbelsidig teip jeg fikk hos bilxtra til å feste det med, funker godt det:D ps, må ha to pakker, er to par i hver pakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3M har en borrelås som heter Dual lock.
Jeg har festet bakskiltet mitt med denne, og det sitter som støpt.
Har fra tidligere festet en lensepumpe til dørken i en båt med samme tapen. Der satt den i flere år, delvis nedsenket i vann, til pumpen måtte byttes.
Tapen er ganske dyr, men forbruket er så lavt at en 2,5m remse varer lenge.
Jeg kjøpte den lokalt hos en billakkforhandler, men ser de har samme typen her https://www.elfadistrelec.no/no/dual-lock-borrelasteip-25mm-5m-svart-3m-sj3540/p/30122209?channel=b2c&price_gs=261.25&source=googleps&ext_cid=shgooaqnono-blcss&kw={keyword}&ext_cid=shgooaqnono-P-CSS-Shopping-NGRAM&gclid=EAIaIQobChMIkKHvsvzL5wIVkemaCh0bkw84EAQYAiABEgKQNvD_BwE

Endret av Albatrost
Feil i link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...