Gå til innhold

Discovery3 ekstra fjærnlys - koble med denne?


Hans Chr

Anbefalte innlegg

2 timer siden, motom skrev:

Kan godt være at det fungerer, men hvis du har halogen fjernlys så er det ikke sikkert du trenger det. Jeg koblet vanlig rele inn på D4 fjernlysene mine da de er halogen

 

Ja, jeg tror det er halogen fjernlys ja. Og da kan jeg selvfølgelig hente styrestrøm til rele fra lykten. Kunne kanskje svingt bortom deg og sett hvordan du har koblet dine!

1 time siden, YMK skrev:

Dette er ikke nødvendig på Disco3, da du henter styresignalet fra ev kabel med +12V

 

Bare å hive på med et slikt sett da eller?

https://www.biltema.no/bil---mc/bilbelysning/tilbehor-til-bilbelysning/rele--og-kabelsett-for-ekstralys-2000033658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kommeinnom :)

 

Fargekoden er kanskje annerledes på D3 men det står sikkert beskrevet et eller annet sted. Jeg trakk ikke bryter inn i bilen, lar dem bare gå på med fjernlysene og da går tilkoblingen ganske easkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...