Gå til innhold

C1A20-64 (2E) spørsmål


silverminken

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk suspension fault en tid tilbake - normal height osv. IIDTool og slette ymse feil og så kommer C1A20-64. 

Hvis bilen ellers ikke synker så betyr jo dette bare at den sliter med å fylle opp tanken (selv om den i utgangspunktet ikke trenger å fylle den), har jeg rett? Så det at kompressoren går når jeg starter bilen er bare fordi tanken ikke har trykk, ikke fordi bilen må heves? Merker forøvrig en litt «spissere» eller «tydeligere» lyd når kompressoren går, så tipper at det er sprekk/rusthull et sted, skal sjekke med såpevann, men litt kjekt å se om jeg har skjønt feilmeldingen riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eas systemet fyller bæljene først opp så bilen oppnår korrekt høyde. Etter dette fyller den opp reservoaret. Sånn jeg har skjønt det.

Kan du ikke bruke iidtool til å fylle reservoaret og følge med på trykket i tanken/ galleriet som det også heter.

 

Mr.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...