Gå til innhold

Blankt lcd display i instrumentpanel Range Rover L322


Manko77

Anbefalte innlegg

Range Rover Vogue Td6 2004 modell

 

Hei!

 

Jeg har fått problemer med at informasjonen i lcd displayet i instrumentpanelet forsvinner. Tror det kalles "Message center"? Altså det under speedometer og turteller.

Det er ikke snakk om manglende pixler, det har jeg reparert, men det er bare blankt med lys og ingen info. (Se bilder under)

 

Informasjonen i displayet kommer og går litt tilfeldig og jeg finner ikke noen god sammenheng med når det virker og ikke.

(Jeg har kakket litt i det og det er nok ikke bare dårlig kontakt)

Det ser ut til å komme tilbake når jeg kjører en 20-30 minutter nordover ut av byen, da holder det seg vanligvis til jeg har parkert bilen igjen,

men neste morgen når jeg starter opp er det blankt igjen. Noen ganger vises info i displayet når jeg starter opp, men forsvinner etter et par minutter.

 

Jeg fant en post på Landyzone med en som hadde fått samme problemet etter å ha brukt Hawkeye tool til å resette olje servicen, men det kom tilbake igjen når han resatte olje servicen igjen.

Jeg resatte også olje servicen med Hawkeye etter oljesift, og jeg tror det var etter dette at det begynte å forsvinne. Jeg har forsøkt å resette igjen, men hos meg kommer det ikke tilbake med den metoden.

 

Noen andre som har opplevd dette eller har noen gode ideer?

Blankt-lcd.jpg

Info-i-lcd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MariusMorch skrev:

Jeg har vært borti dette men husker ikke svaret. Google litt rundt samme problemer på bmw E38 og E39. Displayet kommer fra 5 og 7 serien så det er garantert et svar der. 


Takk for tipset! Skal gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...