Gå til innhold

Mil etter mil, en Podcast om bil


EiRRik 4.6HSE

Anbefalte innlegg

Via FaceBook ble jeg tipset om denne Podcasten, bil generelt, derfor her under Åpen post.

Men 'vår egen' Marius Mørch er en av programlederne.

Håper på flere episoder snart, da de som ligger der nå så langt har kortet reisetiden til og fra jobb betraktelig :)  :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Sjelden jeg reklamerer for sånt, men episodene Vinn eller forsvinn:  Da Jaguar ble reddet, del 1 og del 2, er av de beste radiofortellingene jeg har hørt noensinne.

Hadde ikke Marius vært en sånn usedvanlig seriøs fyr, ville jeg avskrevet hele greia som oppspinn, men ved ettertanke er det der for vilt til at noen kan ha funnet på historien.

Rett og slett en fortelling om Britisk storhet og fall, stolthet som ikke henger sammen med virkelighetens verden, og et snev av forklaring hvorfor britene fortsatt kjører på feil side av veien, drikker varmt øl og te framfor kaffe, og måler sine ting i miles, yards, stones og ibs og er helt i utakt med stort sett hele resten av verden. 

 

Anbefales !

og finnes altså på kjente plattformer for Podcasts både for eppleprodukter og androide !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...