Gå til innhold

Eldre CIBIE tusenmeter-ekstralys !


JokerS30

Anbefalte innlegg

1 sett CIBIE fjernlys selges. Det skal være modellen SUPER OSCAR H4 pærer i disse pr idag Tilstanden er brukbar, men ikke mer. Verdien ligger i kabelnettet, og det eksterne manøverpanelet som er for å montere i bilen.

Tilsvarende har jeg kun sett en gang tidligere, i min 2002 Hilux AT.

Med denne bryterpanelet, kan du styre H4 innsatsene, evt tusemetre og tåkelys, eller noe annet du måtte ønske.

Komplett med kabelharv, og sikringsholder mv

 

Kan jeg be om 500,- for kabelsettet med bryterpanel, så fås lyktene med på kjøpet ?

 

 

IMG_20200113_201151.jpg

IMG_20200113_201204.jpg

IMG_20200113_201217.jpg

IMG_20200113_201226.jpg

IMG_20200113_201303.jpg

IMG_20200113_201313.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Ja, Bosch er nok penest, enig i det, men de som har vært mulig å kjøpe her nordpå har vært for dyre og for dårlige.

 

Hva vil evt frakt komme på da tro ??

Jeg er ikke lysten på å bruke så mye mer på disse lyktene jeg heller, for som du skriver, de er greie, men ikke mer etter dagens standard, men igjen, de kler hundreogtiern bedre enn de LED lyktene som står der nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...