Gå til innhold

D3 oppgraderingene mine


DISCODISPONENT

Anbefalte innlegg

Den så ikke dum ut! Skulle gjerne visst hvordan den fungerer på D4 med BMS for det er visst viktig at spenningene er riktig ift når den skal slå inn. I hvert fall det jeg har sett den australske varianten måtte justere for at det skulle fingere med BMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.1.2021 den 10.13, Timo@ skrev:

Hvordan funger det? Fornøyd? :rolleyes:

Ja, fornøyd med den!

 

På 16.1.2021 den 17.01, Timo@ skrev:

Hei, hvordan koblet du reserve batteri? Relé eller lignende? 

 

På 20.1.2021 den 11.57, motom skrev:

Den så ikke dum ut! Skulle gjerne visst hvordan den fungerer på D4 med BMS for det er visst viktig at spenningene er riktig ift når den skal slå inn. I hvert fall det jeg har sett den australske varianten måtte justere for at det skulle fingere med BMS.

Du kan velge mellom 3 forskjellige innstillinger på når den skal slå over, husker ikke i hodet men kan sjekke det med bruksanvisningen!

Videre modifisering har forekommet! 
Lagt opp til ryggekamera inn til info skjermen. Nå venter jeg på en fakra kabel for å få koblet det inn på skjermen!

Valgte å legge det på bryter så man kan væ velge mellom RR modus og D3 modus

3844C47F-81E9-4C4D-A2E9-396CFF61CFBB.jpeg

5C8EF3B8-DDB7-4E94-92A0-56B0F0C2E13F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...