Gå til innhold

Fester til skinner på planet 130 DCPU


Anbefalte innlegg

Dagfinn satte noen solide skinner på planet til sin, nå min 130. Festene var blitt borte, og etter å ha googlet dette har jeg funnet ut at det ser ut som det ikke er noen standarder for skinner eller fester. Skjønner helt hvordan jeg skal finne riktig type. Noen som vet noe? Legger ved noen bilder og mål. (hvis jeg får til da!)

 

IMG_8759.HEIC

 

IMG_8760.HEIC

Endret av MrAnders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, svesol skrev:

Fint om bildene hadde vært i mer kjent format; .jpg  .pdf eller noe slikt.

 

Helt enig! Etter siste oppdatering på iPhone så kommer alle bildene i HEIC format, nå har jeg funnet en bra konvertering. Prøver igjen.

IMG_8759 lite.jpgIMG_8760 lite.jpgIMG_8758 lite.jpg

12 timer siden, jorgenht skrev:

 

De kan vel faktisk det! Selv om de laget for profil uten disse hullene. Sette et øye i skruen.

 

Foretrekker kanskje de originale som lett kan tas av/flyttes, hvis det er mulig å få tak i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EiRRik 4.6HSE skrev:

Alternativt så er det ikke noen uvettig pris på 'flyfester' lenger heller om du ikke finner det du søker.

 

 

Det blir siste løsningen, Dagfinn gjorde jo alt grundig, disse skinnene passer bra, er solide, og festet i ramma med flere lange bolter.

Men jeg lærer her, ser at jeg kan lage fester ut av to firkanta "skiver" og en bolt/øye. Så problemet er kanskje løst nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 20.47, MrAnders skrev:

 

Mener du akkurat sånne? 

Da må jeg hjem og ut i garasjen. Send de et bilde og spør, garantert raskere enn å vente på meg..

2 skinner og div greier for å feste ting i de kostet ikke mange kronene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...