Jump to content
LRforum
Sign in to follow this  
jacobm

Lappe hull i aluminium

Recommended Posts

Fikk akkurat overlevert Alumaloy - Brazing rods fra Amazon.

Fryktet at det bare var lurium, men makan til middel for å tette hull i aluminium skal du lete lenge etter.

 

Brukte brenner med MAPP gass (blir varmere enn vanlig propan), tetta 12 popnaglehull på under 15 minutter.

 

Ved hvert av hullene ble det brent bort maling i 5 cm omkrets, sånn ca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastisk!  Skulle gjerne ha lappet fire hull selv

Share this post


Link to post
Share on other sites

De virker, men krever litt temperatur. Og temperatur kan være din fiende når man holder på med alu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...