Gå til innhold

Nyttårstreff på Grenland Motorsportsenter 3.-5. januar 2020


LANDreas

Anbefalte innlegg

Hei! Flere som har tenkt seg nedover i år? Jeg tenkte meg fredag til søndag, men vil veldig gjerne ha med flere på overnatting. I fjor var det kun meg på overnatting, gitt. :blink:

 

Børre? Tom? Trond? Kim? Stian? La oss få det like hyggelig som det var for bare et par år siden! :D
 

https://www.facebook.com/groups/7170935835/permalink/10156524100270836/

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

 

Skulle akkurat til å legge ut arrangement. Så da slapp jeg det. Jeg/vi kommer med 2-3 biler. Det blir nok overnatting på meg fra lørdag til søndag, hvis det blir noen allerede fra fredag, kan det hende jeg kommer bortover på fredagen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøreområdet har noe for alle type biler. Egne løyper fra originale biler til det mest ekstreme. Du velger selv hvor ekstremt du vil kjøre og jeg vil anbefale en gåtur i området på forhånd, så blir du ikke "lurt" inn i løyper du ikke vil kjøre.

Det er lite snø i området, noe is, men i skogen er det for det meste bart. 

Har du lyst til en artig helg med mye sosialt og så mye kjøring du vil, er dette stedet å være denne helga:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er alltid et topp treff! Har vært på treffet 10-11 år på rad (unntatt 2018), og det er virkelig helt topp. Ikke minst takket være skribenten rett over dette innlegget, som startet det. :) 

 

Var helt supert i fjor, altså for ett år siden. Ja, det har et par ganger vært litt oppkjørt av trialbiler og portalakslinger, men de rydder opp i løypene når det trengs. De har flere gravemaskiner der.

 

Hva slags bil har du, Jørgen? Og er det bruks- eller strøkenbil? Vi finner garantert noen gøyale løyper der uansett, i tillegg til masse hyggelige folk. Bli med! :)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D3 fungerer utmerket de aller fleste stedene på GMS. Min har en modifiseringsboks for høyden på luftfjæringen og et par plater under, samt rock/tree sliders, og jeg kjører det meste der. Det eneste jeg har ødelagt på Grenland er noen dekk. Grunnen er at jeg har kjørt med vanlige Hakka piggdekk, og de har litt tynne dekksider. Men har bare gjort det et par ganger. :rolleyes: Nå har jeg Hakka LT, satser på at det går bedre.

 

Og, jeg smalt en luftfjær på D2'n en gang. Ble litt vel sta og hoppet nesten en meter opp i luften med bakparten. Da sa det PANG! Med litt hjelp av herren noen poster opp, så fikk jeg tjoret på et par 2x3-tommere og kjørte helt hjem ved egen hjelp. Holdt til og med 110 km/t på E18. No sweat.(Dog litt stumpete fjæring på høyre side bak.) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUSK: Liten brannsluker, oljeoppsamlingskar, batteriet må sitte fastmontert, bremser må virke som de skal. Har du CB-radio, ta med og benytt kanal 16.

 

Lisens og kjøreavgift løses på stedet. Rabatt for KNA-medlemmer, så ta med medlemskort.

 

PS Jeg har plass i bilen, hvis noen heller vil sitte på.

 

Sees! :) A.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøyalt på Grenland Motorsenter som alltid :)

Og alltid trivelige folk :)

 

IMG_4027.JPG

 

IMG_4021.JPG

 

 

 

IMG_4022.JPG

 

IMG_4016.JPG

 

IMG_4015.JPG

 

 

IMG_4011.JPG

 

IMG_4033.JPG

 

 

 

 

Endret av sondre b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, LANDreas skrev:

Takk til alle LR-venner som var med! Fenomenalt hyggelig treff, som vanlig.


Spesielt takk til Finn Arne, som ga seg selv og oss andre ekstra hjertetrim. Men det gikk bra. :D

 

A.

Ja alltid hyggelig og gøy på Flittig.

Her er hva Andreas refererer til. Takk til Atle som stod på et passende sted å filmet. Legg merke til Andreas som ville ta imot Bien når den kom veltende.

Det finnes nok 3-4 videoer til fra samme situasjon, men fra andre vinkler.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt oppmøte, det er dere som gjør treffet til en hyggelig opplevelse, år etter år:-)

De fleste fikk utfordret og tøyet komfort grensen sin, jeg er nok en gang mektig imponert over hvor våre biler kan klare å kjøre.

P1040025.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2020 den 13.20, finnarne skrev:

Legg merke til Andreas som ville ta imot Bien når den kom veltende.

Jeg liker jo å gi en hjelpende hånd. Her vurderte jeg det litt vel bokstavelig, men tanken overstyrte heldigvis refleksen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...