Gå til innhold

God jul


Elvehundre

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vil ønske alle medforumister og venner her inne en riktig god jul og godt nyttår.

 

Ønsker selvfølgelig alle en fin dag
hilsen 

Henry Arnfinn :) som er så heldig å få hvit jul med masse snø i år, som en kontrast til mørk jord, vått, tåke der jeg bor til vanlig. Får kjøre Light Weight bensin også, men trenger ikke siden det er maks 70 meter bort til skiløypa fra der Andreas bor ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Helt i min ånd.

 

Gjenbruk. Nå også gjenbruk av tråden min fra 2019. Herlig.

 

Gidder ikke ønske dere God Jul osv, gjorde det i fjor og sikkert tidligere også. Dersom dokk ikke har fått annen beskjed så gjelder tidligere hilsener fremdeles.

 

Ønske aill ein fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

som sitter i fint vær uten snø. Og uten snø er det ingen jul. Slik er det bare.

 

Andreas er her, satt og spiste lunsj og da var de tre grise menn og jesusbarnet krøpet fram fra skjul og opp på kaminhylla.

 

Forberedt i år, fant fram ei stor bjelle for å vekke skapningen.

 

D875C194-639B-45B3-860B-E451E328B134.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenbruk av tråder er bra!

 

God hjul til alle! Og håper på mer mekking, mer kjøring og ikke minst flere fysiske treff i 2021.

 

Her ble det også Lego-Defender under treet på meg. Overhørte akkurat 9-åringen si til en kamerat: "Den eneste som fikk Lego i år var pappan min på 46". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

God jul :)

Her våkna vi til at rampenissene prøver å stikke av med en gave fra under juletreet.

De tok likegodt å stjal Defenderen min for ekstra dra hjelp. :lol:

20211224_022845.jpg

20211224_022919.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...