Gå til innhold
LRforum

1993 Range Rover Classic 4.2 Vogue LSE "Barnfind" selges


Andychap

Anbefalte innlegg

Range Rover Classic LSE 4.2 starter og går. Muligens problem med kjøling men har ikke fått sjekket ut dette enda. Ikke vann i olje og vice versa.

Farge Mosswood green.

 

Følger med reservemotor med innsug og diverse deler. Stort takstativ montert på bilen og originale 2-eikers RR-felger.

Bilen har stått i rundt 4 år, men ser forbausende bra ut mhp rust. Er understellsbehandlet og har stått lagret ute under presenning.

 

Bud ønskes. Send PM. Kan vurdere bytte i seriebil, gjerne 2A.

 

Bilder kommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elvehundre skrev:

Artig.

 

Hvorfor ikke pusse den opp istedetfor å selge?

 

Ser den mangler luftfjæringa. Det var synd, eksklusiv bil når den er med luftfjæring.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)


Ser ut til at luftfjæring følger med. 
i hvert fall deler/belger. 
 

Pusse opp ja. Det var noe med tid til dette. 
Er selv ute etter et vedlikeholdsprosjekt etter familieforøkelse i høst. Det klarer jeg å håndtere. ;)

 

Har sett en stund etter seriebil-prosjekt. Fortrinnsvis 2/2A. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok 5-eikers felger, og de ser ut som de har samme farve som bilen. Det er ett pluss. 
 

Noen må kjøpe denne bilen og fikse opp. Det er en av Range Rover’ne som er blandt de mest attraktive, så ikke skrot bilen (slik de gjorde med en LSE tidligere i høst).

 

Den står litt feil plassert for meg, blir for omstendig å frakte til alle steder jeg kunne stått og skrudd.

 

Har du prøvd å starte bilen?

 

Start opp, sjekk hva som virker eller ikke virker. Enklere for evt kjøper når det finnes en oversikt over arbeidet. Ikke mange som skrur, enda færre som tør å gi seg på prosjekt som dette uten å vite noe.

 

Ønske aill ein fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elvehundre skrev:

Er nok 5-eikers felger, og de ser ut som de har samme farve som bilen. Det er ett pluss. 
 

Noen må kjøpe denne bilen og fikse opp. Det er en av Range Rover’ne som er blandt de mest attraktive, så ikke skrot bilen (slik de gjorde med en LSE tidligere i høst).

 

Den står litt feil plassert for meg, blir for omstendig å frakte til alle steder jeg kunne stått og skrudd.

 

Har du prøvd å starte bilen?

 

Start opp, sjekk hva som virker eller ikke virker. Enklere for evt kjøper når det finnes en oversikt over arbeidet. Ikke mange som skrur, enda færre som tør å gi seg på prosjekt som dette uten å vite noe.

 

Ønske aill ein fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)


Hei. 
Bilen starter og går som nevnt. 
Kjørte den opp og ned av bilhenger. 
Automatgir. Felgene er lakkert i bilens farge ja. Har reservehjulet også. 
 

Kjenner ikke til om den har vært i Tromsø tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, YMK skrev:

Denne har ikke hørt til i Tromsø som jeg vet. Og er ikke av de 2 LSE jeg har hatt i oppkjøringen

 

Ok. Jeg kjørte en sånn bil i Tromsø for mange år siden. Den tror jeg hadde en 300hk TVR-motor. En av de bilturene man ikke har lyst til å snu og kjøre tilbake. Nydelige biler å kjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AreM skrev:

Ok. Jeg kjørte en sånn bil i Tromsø for mange år siden. Den tror jeg hadde en 300hk TVR-motor. En av de bilturene man ikke har lyst til å snu og kjøre tilbake. Nydelige biler å kjøre. 

 

Den med TVR eide Jørn Lorentzen i mange år, før jeg kjøpte den. 

Idag er vel den eid av broren til Erik Iversen tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 13.33, YMK skrev:

 

Den med TVR eide Jørn Lorentzen i mange år, før jeg kjøpte den. 

Idag er vel den eid av broren til Erik Iversen tror jeg. 

 

Stemmer! :) Den står halvveis plukket ned i garasjen i påvente av undertegnede skal flytte østover og hjelpe til å skifte av det som er av stål på den. Mye mindre rust på denne som Andreas selger ser jeg, selv om jeg ser kanalene begynner å få det her også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Erik Iversen skrev:

 

Vi får nesten gjøre det, Espen! Kjøper ikke tomt/hus uten hobbyverksted når den tid kommer. Plass til flere må det også være! ;) 

 

Såpass må det være. Har 100m2 innendørs og det er på langt nær stort nok. Dog tror jeg behover justerer seg fint etter hvor mye plass en har tilgjengelig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...