Gå til innhold

Rottegift


oggioffshore

Anbefalte innlegg

Mulig å få tak i dette, eller må man betale proffene i dyre dommer.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. 

Har allerede bokser rundt på tomta og huset... 

Tenkte bare etterfylle de selv. 

Men det får bli gamle måten med feller. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjester i garasjen... 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
On 1/1/2020 at 1:27 AM, JokerS30 said:

Hva gjør musa da ?

Går på RAVE-party ?

Dør før den blir tørst nok til å trekke ut.

(Og da fortrinnsvis inne i en vegg. :huh: Bare spør hvordan jeg vet... Heldigvis var det ved brannmuren, så lukta forsvant etter en uke med iherdig fyring og uten riving av vegg...... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mus/rottegift på Felleskjøpet og den ser ut for og ta begge deler uten problemer. Den skal tørke ut udyret forholdsvis fort slik at de bare tørker ut uten noe særlig lukt- Det kan stemme bra da jeg har funnet flere lik som ikke lukter noe.

Jeg kjøpte og muse bokser til og ha posene i men synes løse poser funker bedre.

Har akkurat hatt en invasjon her under noe væromslag og det er første gang jeg har fått rotter inn. Jeg har typisk skog og jorder rundt hele tomta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en mus i huset etter at noen lot kjellerdøren stå åpen halvannet døgn. Jeg både så og hørte musa på kjøkkenet flere ganger. Jeg kjøpte en sånn felle som fanger mus levende, og satte den opp på gulvet ved siden av kjøkkenbenken.  Ost som agn selvfølgelig. Etter et par dager hørte jeg smellet da fellen slo inn. Musa var selvfølgelig vettaskremt, men den var blank i pelsen og velfødd. Jeg vil si at allmentilstanden var god. Så kjørte jeg den langt uti skauen og slapp den ut. Akkurat da jeg slapp den ut trodde jeg et øyeblikk den skulle hoppe tilbake inn i bilen og bli med hjem igjen, men den stakk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...