Gå til innhold

RANGE ROVER Hbo 25000,- !!!!!!


knuso

Anbefalte innlegg

Range Rover 2002 TD6 selges til høystbydende over 25000,-, legger ut annonsen her på forumet først, for å se om det kan være noe interesse for denne fra noen som vet litt hva en engelsk bil på snart 20 år dreier seg om. :P

Jeg driver for tiden på med et større husprosjekt, så bilhobbyen får eg ikke tid til å prioritere før om et år eller to igjen. Så derfor ble det kjøpt nyere bil her, og Range Roveren selges i den stand den er i, MEGET billig.

Mange her kjenner sikkert til disse Range Roverne, denne har gått 375000km, men med rekkesekser motor fra BMW går er dette en meget slitesterk motor, som eg ikke har hatt noe problem med. Sprek er den også, så mulig denne har vært chippet en gang i tiden, uten at eg kan si det med sikkerhet, men den er frisk til å være en såpass tung bil.

Den største svakheten på disse bilene var automaten, da den er bygget på mye de samme delene som BMW X5, som også hadde problemer med automatene. Men på denne er det blitt skiftet girboks til noe de kaller forsterket utgave, dette har eg ingen papirer men ble fortalt av tidligere eier. Og eg tviler ikke på det, for under bilen kan man tydelig se at automaten er av nyere dato, og girer fint slik som den skal.

Noe overflaterust er det under bilen, men ikke noe alvorlig som eg kan se. Utvendig på karosseriet er det noe rust på venstre hjulbue bak, som vist på bildet.

Innvendig ser den bra ut, men bryteren for høy og lav-gir i midkonsulen  er knekt. Så her skulle det ha vært en ny bryter. Selv om lavserien er noe eg aldri har hatt bruk for.

Luftfjæringen fungerer som den skal, og bilen har ingen feilkoder. Stereoen lever litt sitt eget liv kan man si, men tar man ut noen kontakter på stereomodulene bak i bilen, så fungerer stereoen alt fra et sekund til en hel dag.

Bilen har hatt problemer med at den plutselig tapper seg for strøm over natten, og det er blitt skifte både batteri og ny dynamo. Men har i det siste sett noen ganger at taklyset ikke slår seg av etter de 10 sekundene etter man lukker døren som vanlig. Så en dørkontakt eller kontakten på bakluken er nok her årsaken kan eg tenke meg. Det er også blitt montert vedlikeholdslader i motorrommet, med en liten defa-kontakt utvendig for ladding om natten om man skulle være redd for at bilen er tom for strøm på morgene.

Videre har det siste året blitt skiftet en del bærestag og opphengskuler i forstillingen. Så kjøremessig bærer ikke bilen preg av hverken kilometere eller alderdom. Da det er en stødig komfortabel bil som ennå kan konkurrere med mang en nybil. Nye blinklys fram har den også fått.

Så bilen fremstår som både pen og staselig, slik som kun en Range Rover kan.

Alle bildene her er tatt i dag, foruntatt det ene bildet der den ses med antrasitt gråe sommerhjul. Dekkene på bilen er slik middels slitt skulle eg tro.

Mulig det er mer småting eg ikke kommer på her i farten, da dette er skrevet etter en aldrende hukommelse. Bilen er i daglig bruk og går som ei klokke, foruten en sjelden gang når man finner den strømløs om morgenen.

Så bilen selges uten noen garanti, og helst til noen som er til litt skruing selv. Så er det her myyyye bil igjen til en meget rimelig penge skulle eg tro.

Range Roveren står i Surnadal. Eg selger bilen snarest, så ved eventuelle bud, legg også ved hvor raskt du kan få hentet bilen. :)

 

DETTE ER BILLIG !!!!!

Mobil : 92614464

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

Endret av knuso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BUDRUNDEN  AVSLUTTES  ALT  NÅ  I  KVELD  KLOKKEN  22:00  !!!!     :) 

 

Så her kan noen alt nå i kveld sikre seg en meget rimelig Range Rover L322 :)     

 

(5min regelen ved bud gjelder om det skulle bli bruk for den) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...