Gå til innhold

Plass til webasto i motorrom?


Tanndoktorn

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har booket en time til montering av Webasto i min nyinnkjøpte Defender Puma 90 2007-modell.

Har dere erfaring med Palmberg bil i Drammen?

Ved forespørsel hos Oslo Bilstereo fikk jeg beskjed om at enheten ble installert på ramme under førersete, mens Palmberg planlegger installasjon i motorrom.

Kan dere bekrefte at det er plass til webastoen i motorrommet? Hvor monteres den i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På biler levert nye i Norge er den montert nede på innsiden av rammen , venstre side . Jeg tror alle bilene som er levert i Norge ble bygd om når de kom til landet, før de gikk videre til forhandlere. Du kan prøve å finne ut hvilket firma det er, jeg har snakket med de en gang men husker ikke navnet, men de kan dette godt vil jeg tro 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser at noen installerer webastoen under høyre forskjerm, bak frontlykta?

Noen som har gjort dette eller kan bekrefte at det fungerer på en Puma? Dette er vel i utgangspunktet på "feil side" av motoren med tanke på slangeføringer?

 

Andre motorvarianter har så vidt jeg skjønner bedre plass i motorrommet.

Foretrekker vel å ha den beskyttet i motorrom fremfor under bilen på ramma hvis jeg kan velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
34 minutter siden, kavedvik skrev:

Hva kostet en slik montering? 


31 tusen for full pakke med app-styring. Det gjorde vondt i lommeboka, men jeg hadde ikke klart dette selv.
De brukte 14 timer på installeringen og tok betalt for 10 timer som avtalt på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...