Gå til innhold

Deleleverandør


tore109

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, lafterolf skrev:

Tatt for mye Møllers tran Joker?:lol:


Neida, men virker som om ts har skrudd litt lr, og ber om SPESIFIKKE leverandører til D3.

I min uvitenhet trodde jeg de samme leverandørene  som er gode på deler til Defender, RRC, D1/D3, RRP38 osv OGSÅ var gode på deler til D3, men jeg har aldri bestillt en skrue til D3, så jeg vet egentlig ikke så mye om det. Håpet dog å lære.

Om spørsmålet EGENTLIG var litt klønete utformet, og ts mente " hvem anbefaler du av deleleverandør til LR, vil jeg svare "Rimmerbros " alternativt " LR-Direct".

 

Famous Four funker, men har en fryktelig gammeldags websjappe, da velger jeg heller Island 4x4.  Foretrekker dog de to første....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generellt så leverer jo EWS deler til D3 også, raskt og greit som alltid. Det er det lokale, veldig gode alternaitvet. Altså Erik Witnther-Sørensen Import på Lier.

 

Større pakker pleier jeg ofte å få fra England (mest på grunn av det norske postvesen), og da foretrekker jeg Advancedfactors.co.uk. De sender veldig raskt med DHL, som vil si at du får delene på døra etter 3-4 dager. Jeg har opplevd at de også er veldig konkurransedyktige på pris.

 

Paddocksspares.com for eksempel er i mine øyne best på serie og defenderdeler, og samarbeider i tillegg med UPS som dessverre bruker posten som lokal leverandør. Da må delene ligge på vent til posten får tenkt seg om, og hjemme hos oss gidder de aldri prøve å levere på døra. Jeg ender alltid opp med å måtte hente på post i butikk, noe som er kjedelig når du betaler for å delene hjem på døra. 

 

Paul Redding hos Advanced factors er veldig ok, og tar også ofte kontakt dersom delen du bestiller har gått ut eller selges sjeldent. Vi har egen rabattkode for forumet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kulien - her var det noen nye leverandører jeg ikke har prøvd tidligere. De forskjellige leverandørene syns jeg ofte har noen modeller de er ekstra flinke med. EWS har jeg brukt mest på seriebil, men tenker jeg kan prøve ham på D3 også. Det er av og til litt mange valg i ettermarkedsdeler for LR - og mye av det er "the return of Leyland quality- out of a shed in Birmingham", og de delene gjelder det å styre klar.

 

Mvh

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til D3 er det Advanced Factors som får mine penger. Alternativt Island4x4 om kassa med deler er fryktelig tung, de har fast pris på frakt. 
 

Jeg skulle gjerne brukt norsk leverandør, men ikke får jeg ringt i åpningstiden, og posten ødelegger gjerne effektiviteten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes der en rabattkode hos AF? Fortell!cool

På 19.12.2019 den 11.55, kulien skrev:

Generellt så leverer jo EWS deler til D3 også, raskt og greit som alltid. Det er det lokale, veldig gode alternaitvet. Altså Erik Witnther-Sørensen Import på Lier.

 

Større pakker pleier jeg ofte å få fra England (mest på grunn av det norske postvesen), og da foretrekker jeg Advancedfactors.co.uk. De sender veldig raskt med DHL, som vil si at du får delene på døra etter 3-4 dager. Jeg har opplevd at de også er veldig konkurransedyktige på pris.

 

Paddocksspares.com for eksempel er i mine øyne best på serie og defenderdeler, og samarbeider i tillegg med UPS som dessverre bruker posten som lokal leverandør. Da må delene ligge på vent til posten får tenkt seg om, og hjemme hos oss gidder de aldri prøve å levere på døra. Jeg ender alltid opp med å måtte hente på post i butikk, noe som er kjedelig når du betaler for å delene hjem på døra. 

 

Paul Redding hos Advanced factors er veldig ok, og tar også ofte kontakt dersom delen du bestiller har gått ut eller selges sjeldent. Vi har egen rabattkode for forumet også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...