Gå til innhold

Ombygging D4 til 7-seter


Littlep

Anbefalte innlegg

Hei, har en D4 som jeg tenkte å bygge om i romjulen. 

 

Jeg har 2. og 3. seterad men ingen andre deler liggende. Ser fra andre tråder at det skal være noen braketter som må sveises fast, men jeg har ikke disse. Kan de og evt andre deler ligge under vareromsgulvet?

 

Noe annet jeg bør forberede eller kjøpe inn før jeg begynner ombyggingen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen din er en syvseter er det en rein skrujobb å bygge om fra vare- til personbil.  Dvs du må bore ut noen popnagler i varebilinnredninga, men også det er en easy match.  "Tårnet" som skal holde oppe tredje raden (?) hadde ikke jeg når jeg bygget om min D3 fra vare til syvseter, men det gikk bra det også...   cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Disco4 skrev:

 Egen erfaring at meisel og hammer var langt bedre til å fjerne desse popnaglene i gulvet en boremaskin.

 

Ja der ser man... erfaringene er ulike.  Skrumaskin med skarp HSS bor tok knekken på mine påppiser på nullkåmmasvisj...  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...