Gå til innhold

Webasto som ikkje startar.


Odd Arne

Anbefalte innlegg

Hei.  Brått vil ikkje Webastoen starte når eg trykker på start på kontrollpanelet. (Har ikkje fjernkontroll.) Kontrollpanelet virkar og lyser og tel ned som vanlig. Ingen lyd frå Webastoen. Ikkje noko som slår inn og den gjer ikkje forsøk på å starte. Er det sikring nokon stad eller relè som ikkje slår inn? Den har virka fint , men då eg skulle starte den dagen etter skjedde det ingenting. Tips om feilsøking tek eg imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din Webasto har nok gått i lås grunnet 3 feilstarter eller lignende. 

Kan resettes ved å følge en prosedyre 

Mener sikringene på Defender står i nærheten av Webasto. 

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar so mykje!   Då vart det liv i Webastoen igjen.   Når ein veit korleis sikringsholdaren ser ut fann eg den greit. På min så er den festa på torpedoveggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg starta motoren og tok ut 20 amp sikringen. Venta 3 sekund og sette den på plass igjen. Trykka på start på panelet, tok ut sikringen igjen. Venta 3 sekund før eg sette den tilbake.

Det var det som skulle til.

For å sjekke stoppa eg motoren og starta webastoen og lot den gå i 30 minutt til den stoppa for å brenne seg rein. Sikkert ikkje nødvendig, men eg gjorde det i alle fall

Endret av Odd Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...