Gå til innhold

Defenderdører


Espen Olsen

Anbefalte innlegg

For noen år siden så forsøkte jeg å samle en gruppe av oss som trenger dører (og torpdovegger?) slik at vi kunne plassere en felles bestilling hos f.eks. http://www.ashtreelandrover.com/   ( Jill & Lyn ...) men ingen klarte å bli enige... Felles innkjøp kan gi litt rabatt + kanskje billigere transport?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ivers skrev:

sjekk ut sp4x4 i UK. 

Har kjøpt dører derfra selv. De lager galvaniserte også.  Mye å velge i, enkelt å bestille, oversiktlig med gode beskrivelser. 

 

https://www.sp-4x4.com/category_s/108.htm

jo men de sender dørene beskyttet med tynn skummgumm under transporti, så det er nesten dømt til å være merker når du får dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått greit med dørene mine. de kom i papp med pappbeskyttelse og noe skumgummigreier i tillegg rundt hjørner .  Alt i posten er vel en viss risk med mindre det kommer i kasser osv. Men antar frakt er en god del dyrere da. Om trådstarter vil bestille på en enkel måte, så er det det enkleste jeg vet i allefall^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ivers skrev:

Har gått greit med dørene mine. de kom i papp med pappbeskyttelse og noe skumgummigreier i tillegg rundt hjørner .  Alt i posten er vel en viss risk med mindre det kommer i kasser osv. Men antar frakt er en god del dyrere da. Om trådstarter vil bestille på en enkel måte, så er det det enkleste jeg vet i allefall^_^

 

OK, så dette funker åpenbart greit og enkelt. Da er det bare for meg å bestille! Så fint!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...